Serwis i pomoc



Strona ta zawiera szereg informacji technicznych i licencyjnych ważnych dla użytkowników programu. Omawiane są wymagania techniczne programu oraz opisana jest procedura przesyłania zgłoszeń serwisowych. Serwisem objęci są wszyscy użytkownicy programu Grapher, którzy zakupili program lub jego aktualizację w naszej firmie.

  • Kontrakt serwisowy

    Zawarty w cenie programu roczny kontrakt serwisowy (Maintenance) gwarantuje między innymi bezpłatne uaktualnienia do programu oraz dostęp do planowanej następnej wersji w jej fazie beta-testów.
  • Instalacja programu

    Instalacja nowej licencji programu oraz uaktualnień do wersji starszych.
  • Zasady pomocy technicznej

    Zasady udzielania pomocy technicznej oraz sposób zgłaszania problemów podczas użytkowania oprogramowania zakupionego w firmie Gambit COiS Sp. z o.o.
  • Wymagania sprzętowe i systemowe

    Wymagania programu Grapher w zakresie sprzętu komputerowego i wersji systemu operacyjnego